AI NEVOIE DE AJUTOR?
0800.800.103
Comenzi
Contul meu
Retur
Costuri si livrare

Ghidul cumparatorului

Comenzi

Cum comand

Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi cativa pasi simpli. Iata cateva detalii despre fiecare etapa:

  1. Cauta produsul dorit - poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in partea de sus.
  2. Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului "Adauga in cos" din pagina de detalii a fiecarui produs. Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.
  3. Verifica-ti comanda - dupa adaugarea fiecarui produs, esti directionat automat in cosul de cumparaturi. Aici poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau la toate produsele selectate.
  4. Completeaza/Actualizeaza  detaliile de facturare si livrare dupa adaugarea produselor dorite in cos. Apasa butonul “Salveaza” dupa inscrierea informatiilor asa incat acestea sa poata fi folosite pentru cosul de cumparaturi.
  5. Selecteaza modalitatea de plata (cu ordin de plata prin banca, cash la casierie, plata on-line) si modalitatea de livrare preferata
    • Ridicare de la punctele de livrare
    • Livrare la domiciliu.
  6. Inainte de a trimite comanda este necesar  sa citesti documentul “Termeni si Conditii Generale” inscrise in site si sa-ti exprimi acordul prin bifarea casutei: "Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile Elpreco".
  7. Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul: “Trimite comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.
  8. Detaliile privind livrarea produselor comandate precum si ziua livrarii iti vor fi comunicate de un reprezentant Elpreco in cel mai scurt timp posibil.

Informatii despre stoc produse

Poti vedea disponibilitatea in stoc a unui produs atat in lista de produse cat si pe pagina produsului. Aceste informatii sunt actualizate zilnic. In functie de disponibilitatea in stocul din depozitul propriu, produsele pot fi:
  • In stoc
  • Stoc epuizat - produsul nu mai este disponibil in stoc

Un produs pe care mi-l doream nu mai e in stoc. Cum procedez sa il achizitionez?

In cazul in care vrei sa achizitionezi un produs care nu este pe stoc, te rugam sa ne contactezi direct, prin e-mail marketing@elpreco.ro sau telefonic la 0800800103.

Pot cumpara toate articolele din stocul unui produs?

Desigur.

Ce semnifica pretul taiat pe care il pot vedea pe pagina anumitor produse?

Pretul taiat in dreptul unui produs sau in cadrul unei oferte, reprezinta pretul de vanzare valabil, inainte de a se aplica o anumita reducere de pret. Pretul de vanzare al produsului este mai mic decat cel taiat, iar produsul beneficiaza de reducerea de pret o perioada limitata de timp, in limita stocului disponibil.

Produsele cu pret redus puse in cosul de cumparaturi vor reveni la pretul normal odata cu produsul din magazin. Punerea in cos a unui produs cu pretul taiat, nu rezerva stocul sau pretul acestuia. Produsele selectate in cosul de cumparaturi ce nu au fost comandate, raman in asteptare 24 de ore.

Exista o comanda minima?

Doar in cazul produselor BCA, pavaj si borduri este necesara o comanda de minim un palet. Pentru celelalte produse nu exista comanda minima.

Pot sa adaug in acelasi cos produse din campanii diferite?

Adauga in acelasi cos de cumparaturi toate produsele preferate, din campaniile active. Noi iti vom livra comanda, intr-un singur transport sau mai multe transporturi, in functie de cantitate.

Cum aflu daca produsul pe care il comand este cel potrivit pentru constructia pe care vreau sa o fac?

Poti accesa paginile aferente produselor pentru a afla mai multe informatii, poti sa ne contactezi on-line in casuta “ Contacteaza-ne”, prin e-mail sau telefonic si un consultant Elpreco te va ajuta sa faci alegerea potrivita.

Pot comanda un produs si prin telefon?

Comenzile produselor Elpreco sunt disponibile doar prin intermediul magazinului on-line, prin plasarea comenzii din contul de client de pe site. Pentru a evita eventualele erori de transmitere a datelor de comanda, de livrare, de facturare sau de plata, nu putem prelua comenzi telefonice.
Poti apela gratuit numarul de telefon 0800800103 si un consultant Elpreco te va ajuta pas cu pas.

Ce garantie am pentru produsele achizitionate?

Produsele sunt garantate conform legilor romanesti in vigoare. Garantiile extinse acordate de Elpreco, precizate in Declaratiile de performanta ale produselor sunt: 10 ani pentru produsul BCA, 10 ani pentru produsul pavaj.

Produsul s-a deteriorat. Cum procedez pentru a fi rezolvata situatia in perioada de garantie?

In situatia neprevazuta/accidentala in care constati o deficienta acoperita de garantia oferita de Elpreco, transmite prin telefon 0800800103 sau e-mail marketing@elpreco.ro detalii privind situatia constatata (copie factura de achizitie a produsului, fotografii, etc.). In cel mai scurt timp vei fi contactat de catre un consultant Elpreco.

Pot comanda si din afara tarii?

Comenzile facute pe magazinul on-line Elpreco sunt livrate doar in Romania. Comenzile poate fi efectuate de oriunde, accesand magazinul on-line Elpreco, insa livrarile sunt efectuate doar pe teritoriul Romaniei.
Contul meu

Cum imi fac cont?

Intra aici si vei fi directionat automat in pagina de creare a contului. Completeaza campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege o parola pentru noul cont. La scurt timp dupa ce vei apasa butonul “Creeaza cont”, vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare. Ulterior, pentru a intra in cont, trebuie doar sa-ti completezi adresa de e-mail si parola, folosite la inregistrare.

Cum imi pot modifica datele personale?

Intra pe pagina in sectiunea "Contul meu". Aici iti poti actualiza numele, prenumele si adresa de e-mail. De asemenea, de aici iti poti modifica parola.
Retur

Pot sa returnez produsele comandate si livrate ?

Sigur ca da, este dreptul dumneavoastra sa returnati produsele comandate/achizitionate indiferent care este motivul pentru care alegeti sa faceti returul, sau chiar fara a justifica un motiv. Perioada de retragere expira in termen de 14 zile de la primirea produselor comandate sau de la primirea ultimei livrari aferente unei comenzi.

Pentru retragerea din contract si returnarea produselor este necesar sa completati Formularul de retur disponibil in site sau direct prin e-mail trimis la adresa marketing@elpreco.ro. Confirmarea de primire a documentului va va fi transmisa prin e-mail. Totodata, puteti transmite la sediul Elpreco o declaratie neechivoca in care va exprimati decizia de retragere din contract, cu detaliile precizate la punctul 13.2 din “Termeni si Conditii Generale”.

Cu exceptia cazului in care Elpreco se ofera sa recupereze ea insusi produsele si/sau sa suporte costurile cu recuperarea, dumneavoastra veti asigura, conform legii, returnarea produselor (direct catre Elpreco sau catre o persoana autorizata de Elpreco sa primeasca produsele) si veti suporta costurile directe legate de returnare, returnare ce trebuie sa aiba loc fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia dumneavoastra de retragere din contract. In decursul acestor 14 zile aveti obligatia de a ne returna produsele, in caz contrar intelegeti sa renuntati la retragerea din contract.

Va aducem la cunostinta ca in conformitate cu prevederile legale incidente, sunteti responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor returnate, rezultata din manipularea acestora.

Ca regula, rambursarea sumelor aferente valorii produselor returnate se efectueaza folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de dumneavoastra pentru tranzactia initiala. Totusi Elpreco poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea dumneavoastra conform careia ati livrat produsele returnate catre Elpreco. Va recomandam sa consultati “Termeni si Conditii Generale” ale magazinului Elpreco pentru o prezentare mai detaliata a conditiilor aplicabile returnarii produselor si rambursarii contravalorii.

Pot schimba un produs comandat?

Da, pentru produsele ce sunt comandate, achitate si nelivrate, in limita stocului disponibil (pentru noul produs). In situatia in care schimbul de produse implica modificarea datei de livrare acest lucru se agreeaza si se comunica printr-o noua confirmare de comanda.
Costuri si livrare

Platile pe care le fac cu cardul bancar sunt sigure?

Securitatea platii este garantata de entitatea care asigura procesarea platii cu cardul, modulul de plata online fiind acreditat la nivel national.

Prin ce modalitati pot sa platesc?

Poti efectua plata cu card-ul on line, card/cash la casieriile ELPRECO din Craiova(Calea Severinului, nr 44) sau la punctul de lucru Titu, (Str. Garii, nr 101) intre orele 08-15, zilnic de luni pana vineri, sau prin banca cu ordin de plata, in baza unei facturi proforme.

Pot sa platesc in rate?

Da, daca esti posesorul unui card BT Star, prin mecanismele de plata asigurate de banca emitenta.

Ce inseamna 3D secure?

3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata ,unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).

Cum se face livrarea?

Vei fi contactat de un consultant Elpreco in maxim 48h de la plasarea comenzii si ti se vor oferi/solicita detalii cu privire la modalitatea de livrare, precum si detalii legate de greutate/gabarit produse, modalitatea de descarcare( manual sau cu un echipament de descarcare), detalii ale zonei de acces, etc.

Cat costa livrarea?

In momentul de fata se percep taxe de transport in functie de valoarea comenzii: In cazul unei comenzi intre 6000-8000 lei transportul este 1500 lei, in cazul unei comenzi intre 8000-12000 lei, transportul este 1000 lei, iar la o comanda de minim 12000 lei, transportul este gratuit, oriunde in tara. In cazul in care comanda este mai mica de 6000 lei, valoarea transportului este de 2000 lei. Valorile sunt cu TVA inclus.

In cat timp imi vor fi livrate produsele pe care le-am comandat?

Data de livrare iti va fi comunicata prin intermediul confirmarii de comanda.

Pot sa-mi aleg data la care sa-mi fie livrat coletul?

Poti comunica preferinta pentru data de livrare, insa aceasta va fi validata numai prin confirmarea de comanda, in functie de posibilitatile de livrare.

Este posibil ca mai multe comenzi sa-mi fie livrate in acelasi colet?

Daca ai comandat mai multe produse care trebuie sa fie livrate la aceeasi adresa, Elpreco nu poate garanta ca pot fi livrate in acelasi transport. Daca se vor livra in acelasi transport vei fi anuntant. Fie ca este vorba despre produse din aceeasi campanie sau din campanii diferite, cumularea a doua sau mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obisnuit si procesarea manuala a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor. Iti recomandam sa finalizezi o singura comanda care sa cuprinda toate produsele pe care doresti sa le achizitionezi.

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

Refacturarea se poate efectua numai daca ne transmiti aceasta solicitare prin e-mail marketing@elpreco.ro in cursul aceleiasi luni in care s-a emis factura ce doresti a fi refacuta.

Ce se intampla daca nu sunt la domiciliu in ziua livrarii?

Cu siguranta vei fi anuntat inainte cu 48 ore si revenire cu 24 ore inainte de livrare, astfel incat sa-ti programezi timpul pentru a receptiona produsele comandate si achitate. In cazul in care nu vei fi la domiciliu vei suporta cheltuiala de transport tur-retur pentru produsele comandate.

Ce se intampla daca primesc un produs defect?

Contacteaza-ne la numerele 0800800103 sau prin e-mail marketing@elpreco.ro completand formularul disponibil in sectiunea "Reclamatii & Sesizari" si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna.

Ce trebuie sa fac ca sa nu mai primesc alerte pe email?

Dezabonarea de la newsletter se poate face prin linkul pus la dispozitie la finalul oricarui newsletter primit. Aceasta operatiune nu se poate face telefonic sau prin e-mail si nici trimitand mesaj reply cu subiectul "Dezabonare".
x
Accesand acest site sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor pe care le foloseste. Aflati mai multe aici. Sunt de acord!